Reklamacje
Operator sklepu internetowego www.dobry-uchwyt.pl firma Algot.pl Bogumiła Kałka z siedzibą przy Al. Bohaterów Warszawy 11b, 70-370 Szczecin, dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupione produkty będą działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Natomiast w przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. Sklep internetowy www.dobry-uchwyt.pl prowadzi wsparcie techniczne pod adresem: biuro@dobry-uchwyt.pl
Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone drogą mailową do działu reklamacji, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę. Gdy ustalenie przyczyn wadliwego działania sprzętu nie będzie możliwe do przeprowadzenia na jeden z powyższych sposobów lub czynności serwisowe będą wymagały bezpośredniego działania serwisu pracownicy działu reklamacji przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.
Formularz zgłoszeniowy reklamacji jest dostępny na karcie klienta po jego zalogowaniu.